واژه های خیس...

تو دل بارون زیارت نامه میخونه دل مجنون...

واژه های خیس...

تو دل بارون زیارت نامه میخونه دل مجنون...

من به آمار زمین مشکوکم،اگر این سطح پر از آدم هاست پس چرا این همه دل ها تنهاست...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

من وبابام

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱ ب.ظ

                

این وقت ها بیشتر دلم بهانه پدرم را میگیرد...

حسود نیستم ها، ولی حرف های دیگران و دخترهای اطراف باعث میشود کمی بیشتر به پدرم فکر کنم و دلتنگی هایم هم به نوبه خود بیشتر میشود...

تازگی ها بیشتر قدر پدر شهیدم را میدانم، درکش میکنم...

برای دفاع از آب و خاک و ناموس خود رفت...

دلتنگی دارد ولی افتخار و نام دختر شهید که بر دوشم حمل میکنم کمی از دلتنگی هایم را کم میکند...

هرکسی لیاقت دریافت مدال شهادت را ندارد...

پدرم تا جایی که میتوانست مین های زندگی را خنثی کرد زندگی که متعلق به تمام مردم کشورش بوده وهست، من هم وظیفه دارم راه پدر را پیشگیرم...

خدایا پشتیبانم باش مبادا که گام هایم بلغزد و شرمنده پدرم و شهدا بشوم...

الان تقریبا 12 سال از رفتنش میگذرد، حسرت دیدن یک خواب از پدرم بر دلم مانده...

فقط یک خواب، بیاید و چیزی نگوید، فقط ببینمش...

از بس با عکس هایش درد و دل کردم دلم گرفته!

دعا کنید خدا حاجتمو بده!!

امروز روز میلاد بانوی غریب...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۶
من و بابام ...

نظرات  (۲)

دوست ندارم بگم با خوندن مطلبتون چقدر بغض گلوم رو گرفته بود، ولی ... ولش کن. توان ندارم.
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۱ رمضان زاده
آدمای تنها ،آدمای سخت گیری نیستن!
فقط سخت ،گیر میارن
مثه من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
www.shereno.com