واژه های خیس...

تو دل بارون زیارت نامه میخونه دل مجنون...

واژه های خیس...

تو دل بارون زیارت نامه میخونه دل مجنون...

من به آمار زمین مشکوکم،اگر این سطح پر از آدم هاست پس چرا این همه دل ها تنهاست...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

جلل خالق!!!

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۶ ب.ظ

خبر جدیدرو شنیدی؟!؟!

چه خبری؟!؟!

میگن پاریس هیلتون هم مسلمون و با حجاب شده!

نه بابا!!!فکر نکنم!!اون اهل این چیزا نیست، اونی که من میشناسم یکی از ستاره های سرشناس فساد و فحشاست.

مگه ماشا آلالیکینا نبود؟! اونم معروف ترین مانکن روس بود،پس چرا مسلمون شد؟!

نمیدونم ولی من تا خودم نبینم باور نمیکنم!

آخه عکسش درحال نماز و دعا تو اینترنت پخش شده!

میتونه اینم فریب باش!مثل خلی از کارای دشمنای اسلام.

ممکنه،اما اگه نباشه چی؟!

نمیدونم!شاید،شاید هم نه!ولی یه چیزو خوب میدونم.اونم این که امثال این آدم ها،دانشمندای صاحب نام و معروف،مانکن های مطرح و حتی ستاره های هالیوود دارن فوج فوج میان تو آغوش رحمت خدا و بواسطه اسلام هدایت میشن.

اگه من وتو دیر بجنبیم حتی از اونایی که یک روز مظهر فساد بودند هم عقب می افتیم ها!!! واسه همین ممکنه بعضی از این خبرا ساختگی باشه که این پدیده مهم رو تخریبش کنن.

نمیدونم این خبر برای کی هستش خودم تازه تو یه کتاب خوندمش نویسندش هم آقای قهرمانی هستش ولی اون عکسی که من ازش در حال نماز خوندن دیدم بیشتر به مسخره کردم میموند!!نمیدونم حالا!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵
من و بابام ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
www.shereno.com